Obchodní podmínky

Roman Mraček, IČ: 22520449, se sídlem Hábova 1561/2, 155 00 Praha 5
(dále jen „poskytovatel“)

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti mezi poskytovatelem a klientem (fyzickou či právnickou osobou) vznikající v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování koučovacích služeb (dále jen „Smlouva“).

1.2. Tyto VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy a klient odesláním objednávky (rezervace termínu) potvrzuje, že se s nimi seznámil a že s nimi souhlasí.

1.3. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 15. ledna 2025.

PŘEDMĚT SMLOUVY

2.1. Předmětem Smlouvy je poskytování profesionálních koučovacích služeb poskytovatelem klientovi, a to výhradně online formou.

2.2. Poskytovatel nabízí následující služby:

  • Úvodní konzultace v délce 15 minut (zdarma)
  • Individuální koučovací sezení v délce 50 minut
  • Balíček 6 koučovacích sezení v délce 50 minut

2.3. Všechna sezení probíhají online formou prostřednictvím videohovoru, pokud není domuveno jinak.

OBJEDNÁVKA A REZERVACE SLUŽEB

3.1. Rezervace termínu koučovacího sezení probíhá prostřednictvím online rezervačního systému na www.cal.com/tvujpsycholog.

3.2. Smlouva mezi poskytovatelem a klientem vzniká okamžikem potvrzení rezervace termínu ze strany klienta a uhrazením ceny za službu.

3.3. Po vytvoření rezervace obdrží klient na uvedený e-mail potvrzení obsahující detaily sezení včetně odkazu na videohovor.

CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Ceny služeb jsou uvedeny na webových stránkách poskytovatele. Poskytovatel není plátcem DPH.

4.2. Platba za služby probíhá předem, a to:

  • Online platbou prostřednictvím platební karty
  • Prostřednictvím Google Pay
  • Po předchozí domluvě bankovním převodem na účet č. 556607/0100

4.3. V případě platby bankovním převodem je nutné uhradit cenu služby nejpozději 24 hodin před začátkem sezení.

STORNO PODMÍNKY

5.1. Klient má právo zrušit rezervovaný termín následujícím způsobem:

  • Nejpozději 24 hodin před začátkem sezení s nárokem na vrácení plné ceny
  • Při zrušení méně než 24 hodin před začátkem sezení nevzniká nárok na vrácení uhrazené částky

5.2. V případě technických problémů na straně poskytovatele bude klientovi nabídnut náhradní termín nebo vrácena plná částka.

PRÁVA A POVINNOSTI

6.1. Poskytovatel se zavazuje:

  • Poskytovat služby profesionálně a v souladu s etickým kodexem kouče
  • Zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech týkajících se klienta
  • Zajistit technické prostředky pro realizaci online setkání
  • Informovat klienta s dostatečným předstihem o případných změnách termínu

6.2. Klient se zavazuje:

  • Informovat poskytovatele o případné nemožnosti účastnit se sezení v souladu se storno podmínkami
  • Zajistit si pro online sezení stabilní internetové připojení a klidné prostředí
  • Dostavit se na sezení včas
  • Poskytnout pravdivé informace potřebné pro koučovací proces

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

7.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje klienta v souladu s nařízením GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

7.2. Poskytovatel zpracovává následující osobní údaje klienta:

  • Jméno a příjmení
  • E-mailovou adresu
  • Telefonní číslo
  • Fakturační údaje

7.3. Účelem zpracování osobních údajů je:

  • Poskytování koučovacích služeb
  • Fakturace
  • Plnění zákonných povinností
  • Zasílání informací o službách (pouze s výslovným souhlasem klienta)

7.4. Osobní údaje jsou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k poskytování služeb a plnění zákonných povinností.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1. Tyto VOP jsou platné a účinné od 15. ledna 2025.

8.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo VOP změnit. O změně VOP informuje klienty prostřednictvím webových stránek. Změny VOP se nevztahují na již uzavřené smlouvy.

8.3. V případě, že se kterékoliv ustanovení těchto VOP stane neplatným či nevymahatelným, nebude tím dotčena platnost ostatních ustanovení.

8.4. Veškeré smluvní vztahy se řídí českým právním řádem.

8.5. V případě vzniku sporu mezi poskytovatelem a klientem, který je spotřebitelem, je možné řešit spor mimosoudně prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).

8.6. Pro všechny spory vznikající ze Smlouvy a v souvislosti s ní jsou příslušné obecné soudy České republiky.

8.7. Klient prohlašuje, že se s těmito VOP seznámil, jejich obsahu porozuměl a souhlasí s nimi.

Kontaktní údaje poskytovatele:
Roman Mraček
IČ: 22520449
Sídlo: Hábova 1561/2, 155 00 Praha 5
Email: roman@tvujkouc.com
Telefon: +420 704 515 515

V Praze dne 15. ledna 2025

Přejít nahoru