Roman Mraček, IČ: 22520449, se sídlem Hábova 1561/2, 155 00 Praha 5
(dále jen „poskytovatel“)
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti mezi poskytovatelem a klientem (fyzickou či právnickou osobou) vznikající v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování koučovacích služeb (dále jen „Smlouva“).
1.2. Tyto VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy a klient odesláním objednávky (rezervace termínu) potvrzuje, že se s nimi seznámil a že s nimi souhlasí.
1.3. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 15. ledna 2025.
PŘEDMĚT SMLOUVY
2.1. Předmětem Smlouvy je poskytování profesionálních koučovacích služeb poskytovatelem klientovi, a to výhradně online formou.
2.2. Poskytovatel nabízí následující služby:
- Úvodní konzultace v délce 15 minut (zdarma)
- Individuální koučovací sezení v délce 50 minut
- Balíček 6 koučovacích sezení v délce 50 minut
2.3. Všechna sezení probíhají online formou prostřednictvím videohovoru, pokud není domuveno jinak.
OBJEDNÁVKA A REZERVACE SLUŽEB
3.1. Rezervace termínu koučovacího sezení probíhá prostřednictvím online rezervačního systému na www.cal.com/tvujpsycholog.
3.2. Smlouva mezi poskytovatelem a klientem vzniká okamžikem potvrzení rezervace termínu ze strany klienta a uhrazením ceny za službu.
3.3. Po vytvoření rezervace obdrží klient na uvedený e-mail potvrzení obsahující detaily sezení včetně odkazu na videohovor.
CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Ceny služeb jsou uvedeny na webových stránkách poskytovatele. Poskytovatel není plátcem DPH.
4.2. Platba za služby probíhá předem, a to:
- Online platbou prostřednictvím platební karty
- Prostřednictvím Google Pay
- Po předchozí domluvě bankovním převodem na účet č. 556607/0100
4.3. V případě platby bankovním převodem je nutné uhradit cenu služby nejpozději 24 hodin před začátkem sezení.
STORNO PODMÍNKY
5.1. Klient má právo zrušit rezervovaný termín následujícím způsobem:
- Nejpozději 24 hodin před začátkem sezení s nárokem na vrácení plné ceny
- Při zrušení méně než 24 hodin před začátkem sezení nevzniká nárok na vrácení uhrazené částky
5.2. V případě technických problémů na straně poskytovatele bude klientovi nabídnut náhradní termín nebo vrácena plná částka.
PRÁVA A POVINNOSTI
6.1. Poskytovatel se zavazuje:
- Poskytovat služby profesionálně a v souladu s etickým kodexem kouče
- Zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech týkajících se klienta
- Zajistit technické prostředky pro realizaci online setkání
- Informovat klienta s dostatečným předstihem o případných změnách termínu
6.2. Klient se zavazuje:
- Informovat poskytovatele o případné nemožnosti účastnit se sezení v souladu se storno podmínkami
- Zajistit si pro online sezení stabilní internetové připojení a klidné prostředí
- Dostavit se na sezení včas
- Poskytnout pravdivé informace potřebné pro koučovací proces
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
7.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje klienta v souladu s nařízením GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
7.2. Poskytovatel zpracovává následující osobní údaje klienta:
- Jméno a příjmení
- E-mailovou adresu
- Telefonní číslo
- Fakturační údaje
7.3. Účelem zpracování osobních údajů je:
- Poskytování koučovacích služeb
- Fakturace
- Plnění zákonných povinností
- Zasílání informací o službách (pouze s výslovným souhlasem klienta)
7.4. Osobní údaje jsou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k poskytování služeb a plnění zákonných povinností.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
8.1. Tyto VOP jsou platné a účinné od 15. ledna 2025.
8.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo VOP změnit. O změně VOP informuje klienty prostřednictvím webových stránek. Změny VOP se nevztahují na již uzavřené smlouvy.
8.3. V případě, že se kterékoliv ustanovení těchto VOP stane neplatným či nevymahatelným, nebude tím dotčena platnost ostatních ustanovení.
8.4. Veškeré smluvní vztahy se řídí českým právním řádem.
8.5. V případě vzniku sporu mezi poskytovatelem a klientem, který je spotřebitelem, je možné řešit spor mimosoudně prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).
8.6. Pro všechny spory vznikající ze Smlouvy a v souvislosti s ní jsou příslušné obecné soudy České republiky.
8.7. Klient prohlašuje, že se s těmito VOP seznámil, jejich obsahu porozuměl a souhlasí s nimi.
Kontaktní údaje poskytovatele:
Roman Mraček
IČ: 22520449
Sídlo: Hábova 1561/2, 155 00 Praha 5
Email: roman@tvujkouc.com
Telefon: +420 704 515 515
V Praze dne 15. ledna 2025